Kui möödunud aastal osales Eesti Maaülikoolist üks meeskond ühe masinaga, ning saavutati konstruktsiooni kategoorias kolmas koht, siis sel aastal sõideti võistlema kolme masinaga, millest kaks saavutasid samas kategoorias esimese ja teise koha. Meeskonna eestvedaja, maaülikoolis magistriastmes tootmistehnikat õppiva Marten Noorema sõnul panustatigi ettevalmistustes enim just konstruktsioonilahendusele.

Teistes kategooriates, nagu kestussõit, ringraja läbimine ja kiirendus, olid traditsiooniliselt võidukad kohalikud meeskonnad. „Korraldajaid vihjasid, et järgmisel aastal võiks ka neis kategooriates mõni karikas piiri taha rännata,“ naeris esimese koha masina väljatöötamise eest vastutanud tehnika ja tehnoloogia eriala üliõpilane Kristjan Türk, andes mõista, et järgmiseks aastaks on meeskonnal juba uus siht silme ees.

Meeskonda juhendanud lektori Marten Madissoo sõnul on taolistest võistlustest osavõtmisel oluline see, et tudengid saavad reaalse inseneritöö kogemuse alates projektide kirjutamisest, projekteerimisest ja materjalide hankimisest ning lõpetades masinaehitusega. „Võistlus on klassiruumis õpitule heaks praktiliseks väljundiks, ning hea tulemus näitab, et meie tudengid saavad sellise asja ehitamisega täiesti nullist edukalt hakkama,“ kommenteeris ta.

Võistlusest võttis osa 55 meeskonda - Eesti oli võistlusel esindatud kolmandat korda.