Maailmas on telerevolutsioon täies hoos. Internetis leviva striimingtelevisiooni kasutamist mõõtev ettevõte Conviva avaldas augustis, et aasta jooksul on internetis telepildi vaatamisele kulunud aeg 115% suurenenud.

Conviva kogub andmeid rohkem kui 200 brändi striimingurakenduselt üle maailma ja jälgitakse kolme miljardit kasutajat.

Conviva statistika näitas ka seda, et 2018 teises kvartalis liikusid vaatajad üha rohkem arvutist striimingu vaatamiselt mobiiltelefoni ja tahvelarvutisse.

2018 oli 49 protsenti kõigist striimingu vaatamistest mobiilis või tahvlis, mullu oli see protsent palju väiksem – 39.

Seesugust radikaalset ennustust saab teha muu maailma arengute põhjal, aga Eesti elanikud on veel konservatiivsed. Veel on.

Kuigi maailmas on käimas revolutsioon, hoiab Eesti vananev rahvastik kinni traditsioonist nimega kaabel. Vähemalt nii näitab osaliselt turuolukorda analüüsiva Kantar Emori statistika.

Selleks ajaks, kui Eesti teleauditooriumi uuringud hakkavad kunagi arvesse võtma ka veebikasutajaid, võivad selle tulemused pakkuda üllatusi – mõnele telekanalile häid, mõnele mitte.