Teadmistepõhise majandusega Eestist räägitakse palju ning see pole sugugi vaid Skype’i või TransferWise’i sarnaste suurfirmade edulugu – edukalt tegutsetakse ka esmapilgul üllatavates valdkondades.

“Võib kõlada nagu suur klišee, aga olin oma nahaga aastaid hädas, võitlesin akne ja kuivade ekseemidega,” alustab Berit Joosep oma Berrichi nime kandva ettevõtte sünniloo avamist. “Otsisin ja katsetasin tulutult eri tootjate nii odavamaid kui kallimaid vahendeid, abi ei saanud.”

Lõpuks hakkas kolmekümnendates eluaastates naine abi otsima vanarahva tarkustest ja ravimtaimede maailmast. Edasistes sündmustes on suur roll Beriti abikaasa Janno Joosepi ettevõtlikkusel ja toel.

Kolme aasta eest oli abielupaar reisil Bali saarele. Kohalikul kalaturul uidates märkas Berit, kui palju oli lettidel vetikatest pulbreid, kreeme ja nahahooldustooteid.