Neljapäeva varahommikul oli Aranküla ülesõidul lähedal kraavi sõitnud väikeveok, mille väljatõstmiseks kulus paar tundi. Sügavast kraavist oma jõududega autot teele tagasi ei saa, puksiiri ootamine võtab aga aega ja raha.

Ehkki autojuhid ja ka mõned ametnikud on seisukohal, et kraavid on sügavad ning teed kitsad, on ametlik seisukoht praegu siiski see, et kraavi ei saa inimene sõita, kui sõidab nii, nagu seadus ette näeb.

Maanteeameti liikluskorralduse osakonna peaspetsialist Valdo Jänes ütles Raplamaa Sõnumitele: "Miks sinna kraavi peaks üldse sõitma?"

Lisaks sellele, et teelt väljasõit ei pruugi alati olla juhi sõiduvea, suure kiiruse või purjus pea tulemus, on teed ka kitsad, seega, kui näiteks rehvi purunemisel õnnestubki teele jääda, siis tee äärde rehvi vahetama asudes tekib liiklusohtlik olukord.

Loe pikemalt Raplamaa Sõnumitest.

Hea lugeja, kas Rapla inimeste mure on ka sulle tuttav? Kus leidub Eestis selliseid teid, mis on ohtlikud?